مهربون جمکرانی

یه روزتواوج بی کسی

گم کرده راه و بی نشون

  

وقتی که تنگ اومددلم

ازخلا یه همزبون

  

رسید به قلب و جون من

نور وجودت آقاجون

  

یادم اومد لحظه هایی

که میگذشت بی همزبون

  

پشت سرم وایساده بود

یه دوست خوب،یه مهربون

  

اما گناه های دلم

نذاشتن که دیده شه اون

  

اما وقتی رسید بهم

نوری ازاون وجودشون

  

گفتم که تا آخرخط

اگه میشه باهام بمون

  

بااون نگاه شیرینش

اون لبخندرولباشون

  

گفتن که تا ابد میشیم

دودوست خوب،دوهمزبون

  

دستامونو دادیم به هم

تاواسمون باشه نشون

  

تایادمون نره یه روز

قول وقرار و عهدمون

  

گذشتش اون روز قشنگ

روز شروع دوستیمون

  

امانمیدونم چی شد

فراموشم شدعهدمون

  

گذشت روزام تاجایی که

حالا نیستش ازش نشون

  

فراموشم شدکه یه روز

گفتم که پیش من بمون

  

باهرگناه ازسوی من

دلت شکست ای مهربون

  

اما تمومی نداره

محبت ها و لطفتون

بازم سراغم اومدی

باقلبی پاک و مهربون

  

میبینی که خجل شدم؟

شرمندم آقاازروتون

  

بیا بازم به هم بدیم

واسه رفاقت،دستامون

  

از ته قلبم میکنم

این جمله روتقدیمتون

 

آقای سبزپوش من

هستم در انتظارتون

  

مهربون جمکرانی

رهام نکن،پیشم بمون

 


نظرات شما عزیزان:

شاهزاده سیاه
ساعت17:38---18 اسفند 1390
سلااااااااااااااااام!ممنون از حضورت.وب خوبی داری.وانتظار مقدسی.بهت تبریک میگم که منتظر کسی به این تقدس هستیبازم بیا پیشم.خوشحال میشم.

حسین
ساعت19:47---14 اسفند 1390
دوست عزیز لینک شدی امیدوارم وبت روز به روز بهتر بشه کمک خواستی در خدمتم


حسین
ساعت19:19---14 اسفند 1390
سلام یه سر به وب من بزن اگه خوشت اومد با هم تبادل لینک کنیمHosseinHosseini001.loxblog.com

برادر سیدعبدالله عابدینی
ساعت19:18---14 اسفند 1390
بي قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه! بي تاب شدن عادت بي حوصله هاست
مثل عكس رخ مهتاب كه افتاده در آب
در دلم هستي و بين من و تو فاصله هاست
يامهدي،ادركني!


وحید
ساعت21:08---11 اسفند 1390
سلام عزیز تر از جان من با دیدن وبت خوشحال شدم دوست دارم راهنماییت کنم لطفا روی قالب زیاد کار کن برای متن های بلند ادامه مطلب بزن کوتاه کن

ف م
ساعت19:24---10 اسفند 1390
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی. شعر زیباییه.خیلی تاثیر گذاره خوشحالم که با شما آشنا شدم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,;ساعت  18:19;  توسط  رها;